FANDOM

Audi R8 4.2 FSI quattro jest podstawą tapicarką w gamie Audi R8. Jest zasilany przez silnik V8 4.2L, który jest dzielony z Audi RS4.

Need for Speed: ProStreet Edytuj

Audi R8 pojawia się w Need for Speed: ProStreet jako samochód poziomu 3.

Need for Speed: Undercover Edytuj

Audi R8 pojawia się w Need for Speed: Undercover jako samochód poziomu 1 z ceną 220 000 $. Zostaje odblokowany po osiągnięciu poziomu 13.5 Wheelman.

Need for Speed: Shift Edytuj

Audi R8 pojawia się w Need for Speed: Shift jako samochód poziomu 3 z ceną 135 000 $. Jest odblokowany po zebraniu 80 gwiazdek i ma ocenę samochodu 8,60. Nie można go przekonwertować na Roboty i nie kwalifikuje się do wydarzeń Drift

Need for Speed: Nitro Edytuj

TCBPDIcon Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Audi R8 pojawia się w Need for Speed: Nitro jako samochód klasy A i kosztuje 120 000 $.

Need for Speed: World Edytuj

Audi R8 zadebiutowało jako pojazd poziomu trzeciego w Need for Speed: World 28 czerwca 2010 roku podczas siódmej zamkniętej wersji beta testów. Od 22 sierpnia 2012 r. jest opisywany jako pojazd klasy B.

Shift 2: Unleashed Edytuj

Audi R8 pojawia się w wersji Shift 2: Unleashed z oceną 920 i oceną 4.27. Można go kupić za 125 000 USD. Dostępne jest uaktualnienie prac dla samochodu.

Ciekawostki Edytuj

  • Audi R8 jest dostępne jako samochód Diecast z zieloną i żółtą farbą w grze Need for Speed: Undercover. Gracze muszą wpisać "9: G3IF w menu kodów.
  • Audi R8 "Frequency" było częścią serii wypożyczających upominków dla graczy w Need for Speed: World, którzy zakupili pierwszą wersję pakietu startowego.

Galeria Edytuj