FANDOM

Ford Crown Victoria - pełnowymiarowa limuzyna, która była produkowana w latach 1998-2011. Zyskała popularność na rynku taksówek i policyjnych rynków konsumenckich ze względu na jej wytrzymałość.

Seria P71 jest modelem policyjnego przechwytywacza używanym w Ameryce Północnej od 1992 do 2011 roku. Została zastąpiona przez Ford Police Interceptor Sedan i Ford Police Interceptor Utility po zakończeniu produkcji P7B.

W 1998 roku został zastąpiony przez 1 generację z odnowionym ciałem, które zbliżyło jego wygląd do Mercury Grand Marquis.

Występowanie Edytuj

Need for Speed: World Edytuj

Ford Crown Victoria jest pojazdem klasy C w Need for Speed: World.

Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Edytuj

Ford Crown Victoria pojawia się w Need for Speed: Hot Pursuit (2010) jako jednostka SCPD i jest odblokowany na początku kariery gracza.

Need for Speed: The Run Edytuj

W tej grze Ford Crown Victoria pojawia się jako samochód drogowy.

Need for Speed: Most Wanted (2012) Edytuj

W Need for Speed: Most Wanted (2012) Ford Crown Victoria jest jednostką FCPD.

Need for Speed (2015) Edytuj

Ford Crown Victoria jest jednostką VBPD w Need for Speed (2015).

Need for Speed: No Limits Edytuj

Ford Crown Victoria pojawia się w Need for Speed: No Limits jako pojazd drogowy i policja.

Need for Speed: Payback Edytuj

Ford Crown Victoria jest jednoską FVPD i jako unikalny pojazd gracza, który może zostać odblokowany poprzez ukończenie porzuconego pojazdu.

Porzucony Edytuj

Można go odblokować po pomyślnym dostarczeniu go do Rava na swoim lotnisku podczas okresu rotacji jako porzucony samochód.

Galeria Edytuj