FANDOM

Mazda MX-5 (NA) (Miata w Ameryce Północnej i Eunos Roadster w Japonii) - roadster zbudowany w latach 1989-1997 przez Mazdę.

NA jest modelem pierwszej generacji modelu MX-5 i podlegała częstym zmianom w roku modelowym w całym cyklu produkcyjnym. Model z 1996 roku otrzymał łagodny wzrost mocy w silniku o pojemności 1,8 litra, chociaż waga również nieznacznie wzrosła.

W 1999 roku NA została zastąpiona przez generację NB.

Need for Speed II Edytuj

Mazda MX-5 pojawia się w Need for Speed II jako kontrolowany pojazd ruchu ulicznego, którego można zobaczyć w trasach Pacific Spirit i Mediterraneo. W wersji PC można odblokować za pomocą kodu Miata w menu głównym.

Need for Speed III: Hot Pursuit Edytuj

Mazda MX-5 w Need for Speed III: Hot Pursuit pojawia się jako pojazd ruchu ulicznego, kiedy można zobaczyć w trasach Hometown, Redrock Ridge, Country Woods i Lost Canyons.

Need for Speed: Road Challegne Edytuj

Mazda MX-5 pojawia się w Need for Speed: Road Challenge jako pojazd ruchu ulicznego.

Need for Speed: Porsche 2000 Edytuj

Mazda MX-5 pojawia się w Need for Speed: Porsche 2000 jako pojazd ruchu ulicznego.

Need for Speed (2015) Edytuj

W Need for Speed (2015) Mazda MX-5 kosztuje 9,100 $.

Need for Speed: Payback Edytuj

Mazdę MX-5 można kupić za 38,900 $ w Need for Speed: Payback do wyścigu, driftu i terenu, kończąc rozdział 1 - Zapłon.

Galeria Edytuj