FANDOM

Mazda RX-7 FC3S (znana również jako Mazda Savanna) – japoński samochód z silnikiem 1,3l 13B Rotary, predecesor Mazdy RX-7 FD. Była produkowana w latach 1989 – 1991.

Model FC3S Turbo-II jest północnoamerykańskim odpowiednikiem japońskich Mazd RX-7 GT-X oraz RX-7 Infini III, które był najmocniejszymi autami w generacji FC.

Mazda RX-7 FC3S występuje jedynie w Need for Speed: World i Shift 2: Unleashed.

Need for Speed: World Edytuj

Mazda RX-7 FC została udostępniona dla graczy Need for Speed: World 20 listopada 2012 roku, jako pojazd klasy D z wynikiem 387 punktów. Maksymalnie może zostać ulepszona do klasy A z wynikiem 618 punktów. Jest dostępny w dwóch wariantach: Biały oraz FC3S. Został wycięty wariant Czerwony, który był stuningowany do klasy C.

Shift 2: Unleashed Edytuj

The Mazda RX-7 FC pojawia się w Shift 2: Unleashed jako pojazd z klasy Retro D, który kosztuje 5 200$, co czyni go drugim najtańszym autem w grze. Ze względu na swoją niską cenę, na RX-7 ulepszenia mają bardzo duży wpływ na osiągi. W grze występują dwie zmodyfikowane wersje tego pojazdu:

  • "Speedhunters" - dostępny tylko w pakiecie Speedhunters. Jest samochód z klasy Retro B.
  • "Team Need for Speed" - odblokowywana po ukończeniu dyscypliny Works

Galeria Edytuj