FANDOM

Nissan 350Z (2003) – japoński samochód z silnikiem 3.5L V6 (VQ35DE). Był produkowany w latach 2003 - 2005.

Need for Speed: Underground Edytuj

Model 350Z pojawia się po raz pierwszy w Need for Speed: Underground. Zostaje odblokowany po ukończeniu wydarzenia w trybie undergroundowym 75.

Need for Speed: Underground 2 Edytuj

350Z pojawia się w grze Need for Speed: Underground 2, po tym jak Rachel po raz pierwszy dodaje jej modyfikację 350Z do gracza na początku gry. Wersja podstawowa samochodu odblokowuje się po wygraniu wyścigu URL 9 podczas 4. etapu trybu kariery.

Need for Speed: Underground Rivals Edytuj

Nissan 350Z pojawia się w Need for Speed: Underground Rivals z ceną 54 000 $ i można go odblokować po wygraniu 89 wydarzeń.

Need for Speed: Most Wanted Edytuj

Nissan 350Z można znaleźć w plikach gry Need for Speed: Most Wanted, ale uwzględniono w nim jedynie winyle, części do osiągów i radiowóz poświęcony samochodowi. W wersji demonstracyjnej PlayStation 2 można znaleźć logo producenta i modelu.

Need for Speed: Carbon Edytuj

350Z pojawia się w Need for Speed: Carbon jako samochód klasy Tier 3.

Need for Speed: ProStreet Edytuj

Model 350Z pojawia się w Need for Speed: ProStreet jako samochód poziomu 2 z ceną 39 000 $. Jest już gotowy do gry we wczesnym wyścigowym wyścigu - Battle Machine Challenge: Texas. Po ukończeniu tego wydarzenia gracz może wybrać nagrodę 350Z lub Golf GTI.

Need for Speed: World Edytuj

Model 350Z został udostępniony w Need for Speed: World 5 marca 2010 roku podczas pierwszej zamkniętej sesji beta jako samochód poziomu 2. Od 22 sierpnia 2012 r. Jest prezentowany jako samochód klasy D.

Galeria Edytuj