FANDOM

Porsche 911 Turbo (996) zastąpił Porsche 911 Turbo (993) krótko przed przełomem stulecia. Najbardziej zauważalnymi zmianami w 996 był silnik chłodzony wodą i bardzo odmienny wygląd zewnętrzny.

Hamulce i wnętrze samochodu również zostały przerobione. Porsche wyposażyło samochód w system PSM (Porsche Stability Management), który może zmniejszyć podsterowność spowodowaną nagłymi wejściami sterującymi, kontrolując w razie potrzeby moc silnika.

Need for Speed: Porsche 2000 Edytuj

Porsche 911 Turbo (996) pojawia się w Need for Speed: Porsche 2000 jako pojazd klasy 1 w kategorii Modern Era.

911 Turbo jest jednym z najszybszych samochodów w grze ze względu na jego maksymalną prędkość i przyspieszenie. Jest zdolny do opuszczania zakrętów z niewielką utratą prędkości i jest mniej podatny na nadsterowność lub podsterowność niż Porsche 911 Turbo (993).

Need for Speed: Hot Pursuit 2 Edytuj

Porsche 911 Turbo (996) jest klasyfikowany jako samochód klasy 3 w wersji na PC, Xbox i GameCube gry Need for Speed: Hot Pursuit 2. Jest klasyfikowany jako samochód klasy B w wydaniu PlayStation 2.

W wersjach na komputery PC, Xbox i GameCube odblokowywane jest 10 000 punktów NFS. W przypadku wersji NFS Edition i wersji policyjnej wymagane jest 20 000 punktów NFS.

W wersji na PlayStation 2 standardowa wersja jest już dostępna od początku. Wydanie NFS odblokowuje się po zebraniu 750 000 punktów NFS, chociaż wariant policyjny nie jest uwzględniony w tej wersji gry.

Wersja PlayStation 2 911 Turbo wyróżnia się większą prędkością maksymalną niż Chevrolet Corvette Z06 i Dodge Viper GTS. Przyspiesza średnio dla samochodu klasy B, ale radzi sobie również lepiej niż większość rywali. Na prostych drogach 911 Turbo może być jednak lepsze od Lamborghini.