FANDOM

Porsche 959 - supersamochód średniej mocy opracowany przez Porsche w latach 1986-1989. Wyprodukowano tylko 337 sztuk. Był to na krótko najszybszy na świecie samochód produkcyjny, mimo że tytuł ten został szybko odebrany przez Ferrari F40.

Need for Speed: Porsche 2000 Edytuj

Model 959 znajduje się w grze Need for Speed: Porsche 2000 jako pojazd do pobrania.

Need for Speed: World Edytuj

Porsche 959 został udostępniony w Need for Speed: World 26 lipca 2011 roku jako samochód poziomu 3. Od 22 sierpnia 2012 roku jest prezentowany jako samochód klasy A.

Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Edytuj

Model 959 pojawia się w grze Need for Speed: Hot Pursuit (2010) jako pojazd wyścigowy Super Series, a także jako jednostka szybkiej instalacji SCPD jako część pakietu Porsche Unleashed dla wersji PlayStation 3 i Xbox 360.

Ciekawostki Edytuj

  • Bezpłatny kod wypożyczalni 959 był tymczasowo dostępny dla graczy Need for Speed: World z 5 sierpnia 2011 roku. Początkowo kod zawierał na stałe 959, chociaż został później naprawiony.
  • Porsche 959 w Need for Speed: Hot Pursuit (2010) można wybrać z kolorowym lakierem do ciała w kolorach: grafitowym metalicznym, rubinowym, metalicznym, srebrnym metalicznym lub białym.

Galeria Edytuj